26 Mart 2010 Cuma

HER TERS GİDİYOR DERKEN...

Cümlenin çok güzel bir yerinde bir virgül koymuş gibiyim sanki… Hani o virgülden sonrasında ne yazacağını bilemezsin de bir öncesinde yazdığın kelimeler o kadar ahenklidir ki sil baştan da yazmak istemezsin .Takılır kalır o an kelimeler,cümlen orada donar bir an.Ben de donup kalmasını istiyorum elimde tuttuğum anların akıp giden zamanda… Çünkü içimdeki sıcaklığı yansıtabildiğim anlardı bunlar,olduğu gibi,kendim gibi.Karşılığında aynı sıcaklıkta kocaman bir gülümseme elde ettiğim,beni her şeye rağmen mutlu edebilen anlar...

Şu anda istediğim tek şey aylar sonra da aynı sıcaklıkla devam edebilmek cümlelerime kaldığım yerden.O cümlelerde neler yazılacak bilmiyorum ama öznesi onları yazmaya değer bunu biliyorum.

FONDA..
http://www.izlesene.com/video/muzik-erdem-yener-belki/540412

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder